Uuuusch, fyyy och bläää!!

Jaa typ så är mitt liv just nu, det fick dock en liten strimma ljus tidag i skolan när Leonard Löfstrand och hans klass kom och sjöng för oss 9or. Ibland är det bra att va störst, speciellt när man fick se alla besvikna fjortisars miner när dom fick reda på att dom inte skulle få vara med och lyssna när dom sjöng. Dock känner jag att det börjar gå lite över styr när folkt blir så till sig när han kommer att dom börjar hyperventilera, gråta, skrika och nästan svimma. Egentligen är han ju bara en vanlig kille, som råkar vara snygg och sjunga grymt bra.
Hoppade lite idag, inget märkvärdigt utan bara två räcken som stod med kanske ca 40 graders vinkling ungefär. Vi övade på att komma snätt inpå, snävt inpå och så. Det blev även ett litet stilla stående jämnfota hopp över det ena räcket. Hahah min ponny är ju bara för snäll oh go ibland!
På lördag är det hopptävling i Åtvidaberg, och min magkänsla är riktigt bra!

hihi hittade en jätte gammal bild från -09 när vi var i åtvidaberg och hoppade lagtävling, åh underbara tider!

//Catti

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0