Toppen ritt!

Idag hände det inte alls mycker i skolan, däremot var det så jävla tråkigt och man kände sig själv. Matten var nog den värsta lektionen där satt jag helt ensam vid en bänk. Haha ja det är sånt man får leva med ;) Men jag ångrar många gånger att jag inte bytte klass i somras som mamma tyckte men jag ville inte vara taskig mot danni och lämna henne för vi har varit ganska tajta även elin ville jag inte lämna därför stannade jag kvar i den här klassen. Men nu ångrar jag att jag stannade kvar...
Dagarna segar fram, man får väl trösta sig med att det bara är 1,5 år kvar men skola..'

Efter skolan åkte jag direkt ut till stallet i alla fall. Mamma mockade och jag packade ut grejerna i bilen och gjorde i ordning dackie. För vi skulle ju till erik. Sen lastade vi på och åkte i väg.
När jag kom fram så tog vi ut henne och gjorde henne i ordning. Sen skrittade jag fram i ridhuset. Jag började jogga fram lite och sen kom erik och hade lite lektion eller vad man ska säga. Vi hoppade två små hinder snett igenom bara för att hitta flytet jag är jätte nöjd med ritten!! Såklart så glömde vi kameran.. :(
Men, men inget att göra åt!


- Johanna

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0