Men det blir bättre?

Har inte så stor blogg lust idag, hänt väldigt mycket så medans all dagens info sakta sjunker in är jag ganska så tankspridd och snurrig. Jag lovar att ni på bloggen kommer få en förklaring, men då är det ju en stor fördel att jag själv har full koll på läget. Och det har jag inte just nu...
Men dagens ridpass gick jätte bra! Hoppade bana nere i ridhuset, Johanna och mamma va gulliga och hjälpte mig med hindren så jag bara kunde koncentrera mig på min ridning. Jojo kom även med bra tips på vad jag skulle tänka på och så.
Polly va på hopphumör ända ut i öronspetsarna så det blev flera riktigt fina språng. På slutet hoppade vi även en liten omhoppning, hihi buskul!
Nu är det mys middag med familjen som gäller.
min lilla hoppkanon

//Catti

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0