Bra start på dagen!

Idag gick jag upp klockan åtta. Då jag gick ner och kolla lite på 90210 när det slutade så gick jag direkt upp och började städa mitt rum. Så nu skiner det!! Haha men alltid finns det något att klaga på och det är att det är 4 dagar kvar på lovet... :( Men då får man passa på att utnyttja det sista.. ! :D
Nu är det dax för lite lunch för min del och sen är det dax att åka till stallet där i sadelkammaren behövs det också städas. På tal om staädas så hade vi städdag i går alla ungdommar DET VAR AS ROLIGT.. Fast vi städade inte bara vi körde även skottkärrerece hahah det var så roligt och gissa vilka som vann??
JAG OCH CATTI!!! vi ägde!

Idag ska vi ju åka till nordsjö och jag ska rida lite och även erik då.

Så ne herregud nu måste jag äta innan jag ska åka!!


Vad skulle jag göra utan dig!!??

- Johanna


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0