Linköping = Shopping :D !!

Idag blev det Linköpnig med syrran och mormor och det var lugnt = shopping jaa det blev faktiskt en hel del för att vara mig .. ;) När vi shoppat en stund åt vi pizza yummie!! :) Sen gick vi till Gina och sen åkte vi till HÖÖKS (y) fast där blev det bara en typ saltstens godis ;)...

Här kommer lite bilder från dagen .. :)  :


Precis ute ifrån BIKBOK Där jag köpte:

Mjukisdress 198 kr :P..

På väg till Gina :)

Snygga om jag får säga det själv ;) 249kr

REA 49 kr

Top 149 kr

Sminkborttagning 65kr Mascara 109 kr

Ett par skor föll mig också till samken :)
Det var min shopping runda nu ska jag bara chilla i min mjukisdress :)


/Johanna

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0