I dag blev det vila

Ja idag efter skolan så kom morfar och hämtade mig från skolan vid 14:00 då vi åkte direkt till stallet :) ! Vi hjälptes åt att mocka, göra mat, fylla på karet i hagen och borsta på lilla Fia :) det gick bra allt var bra med henne ! . Vi var i stallet ca: en timme och fixade .... Sen bar det i väg till sharpman för att köpa ett par john wkitaker ridbyxor, det blev ett par blåa fina byxor ... Jag var också intresserad av ett par john whitaker handskar men dom jag ville ha kostade 400 kr vilket var lite dyrt för min smak ! :) men jag är ändå jätte nöjd med byxorna... När vi väl var färdig på sharpman så åkte vi hem till Motala för att handla lite till kvällen då det blev fiskpinnar och potatis :) Yummie ;) ! Nu sitter jag här i soffan och gör typ inget ska läsa engelska läxan :(. Annars är det inget typ, i morrn blire lektion med Fia ! Sen blire helg hos kusinerna :) ! / Johanna

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0