Uteritt och jogging

Idag var jag ganska trött när jag gick upp men jag hann till skolan i alla fall.
Skoldagen gick fort och det var faktiskt ganska kul, förutom svenskan ;)
Sen bar det i väg till stallet för att rida :)  Mamma hade redan mockat för det gjorde hon i förmiddags så jag behövde bara rida ... jag började borsta och så på fia under tiden hade mamma fått för sig att städa sadelkammaren.
Idag red jag på hackamoret hon gick jätte bra på det jag undrar om jag kanske ska ha det på hoppträningen på onsdag :D ....
Hon var rädd för typ allting men det gick helt bra till slut :)


När jag kom hem såå skulle jag ut och springa så jag sprang en runda på 30 minuter ungefär. När jag var hemma så höll jag på att spy eller nått haha ;) kan knappt gå nu heller nee så farligt är det inte haha ajja



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0