Tävlig

Som sagt så var det lite snålt med tid såå jag har inte haft tod till bloggande men i alla fall...

I lördags var det tävling då jag hoppade lag DIV ||| och en L:C efter det. Över lag så är jag jätte nöjd med hela dagen..
På morgonen så åkte vi upp till stallet det var inte alls så tidigt det var helt okej, sen fixade vi allt och lastade på. Väl på plats så hade dom inte kommit alls långt L:C var inte klar så det blev lång väntan...
Men tillslut så var det LAGKLASSEN då jag fick 4 fel och 42 som stilpoäng. Lagklassen gick allså i stilpoäng vilket gjorde att vi kom på en 5 plats :D .

I L:C så lyckades vi plocka till oss en 2:plats :D !
Jag är skit nöjd!!!


Älskar dig vännen !!! <3






Kommer film i kväll !! ( tror jag ) ;)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0