Steek i mantorp

Jag orkar igentligen inte göra ett inlägg så tänkte bara säga att jag och Polly löverlevt fåran första fälttävlan tillsammans och jag är super nöjd!
I dressyren tyckte jag att hon kändes jätte fin men väl inne på banan så skulle hon hålla på och slänga med huvudet ibland mdn vad kan man göra åt det när man är inne på en dressyrbana lixom?
Hoppningen gick felfritt och hon lyssnade fint men var lite seg
Sen var det några timmars paus så alla klasser hann att bli klara med både terrängen och hoppningen, väntan var seg men den som väntar på något gott väntar ju aldrig förlänge ;)
På framridningen till terrängen så var jag tvungen att rejsa igång henne lite och lixom väcka henne eftersom hon stått så länge i transporten. Men hon taggade så gärna till och blev super pigg. Vi gick runt banan felfritt och kom in på optimantiden exakt :D Det är jag väldigt stolt över måste jag säga för då var ju vårt tempo perfekt ;)
Polly har skött sig utmärkt och foton från alla 3 disipliner kommer imorgon för nu är jag så trött att jag tror jag ska svimma.....
Jojo följde med mig som häst skötare och hon gjorde ett kanon jobb :D Synd bara att hon inte kunde stanna kvar till terrängen och det roligaste :(

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0