Sova med Catti

Lördag till Söndag sov jag med Catti´och vi var väldigt dåliga på att uppdatera xD
Men efter tävlingen så åkte jag hem då Catti kom :D . Vi gick ut på baksidan och hoppade lite HAHAHA vi failade så jävla hårt '' Hoppa på STYRKA '' HAHAHAH fy fan ..
Sen gick vi upp på mitt rum och spelade giutar hero och typ nått med horse ranch :) !
Efter ett tag märkte man hur vi bara blev tröttare och tröttare tillslut :
'' Ska vi inte sova nu ? ''
'' Joo, vart ska jag sova? ''
'' Vi kan ta extra sängen ''
'' Kan jag inte få sova på soffan ? ''
'' Jóo det är klart ''
Vi bäddade i ordning...
'' Kan vi inte prata lite ''
'' Joo ''
'' Bra ''
Sen somnade vi fy fan vad trötta vi var xD

På söndaen var vi typ bara i stallet ;) ..



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0