Lösspringande i ridhuset

Tänkte göra ett inlägg igår men har man minne som en guldfisk så har man jue, så jag glömde göra ett inlägg. Men det som hände igår var att mamma skjutsade ut mig och jag lurade folk i stallet att jag klippt mig och dom trodde på mig xd Aja sen så mockade jag (vilket tog väääldigt lång tid), gjore hennes mat och sen så borstade jag på henne:) Jag hade tänkt rida men klockan blev så mycket så jag longerade henne lite och sen släppte jag henne fritt i ridhuset och sen sprang vi runt där inne hon och jag. Polly skrittade nere i ett hörn och jag kom bakom henne och sprang förbi henne det snabbast jag kunde och då satte hon av i galopp och galopperade efter mig ;) Det var värsta roligt :D men man blev lite trött så tillslut la jag mig mer mitt i ridhuset och då kom Polly fram till mig efter ett tag och nosade igenom hela mig, haha det kittlades grymt mycket xd
Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka ut till stallet för idag har jag hand om Olle också ;)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0