Jaha i morgon gäller det ...

Jag har inte velat gå ut med det och så efter som det inte varit säkert men i morgon åker hon jaa i morrn åker fia till sitt nya hem :'( .
Så i morgon ska vi lämna henne hos malin. Dom som har bestämt sig.
Det är jätte jobbigt ! :( Men jag försöker att inte tänka så mycket för då vet jag att jag kommer bryta ihop :S
Om ni undrar så kommer jag nog inte blogga överdrivet mycket eftersom jag inte kommer ha så mycket att blogga om men catti får under hålla er mer ;) ...

Idag så var jag hos frissan typ direkt efter skolan och jag klippte typ av mig hela mitt hår eller nått :)
Sen åkte jag till stallet med mamma för en sista ridtur med fia och det var den bästa!! Vi red lite på gärdet skit mysigt !! ;)
Längtar inte tills i morgon ... slår vad om att jag typ kommer bryta ihop i skolan eller nått ....
Får försöka tänka på annat :)


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0