Girl your amazing just the way you are

Sitter nere i min soffa och ska snart dra mig mot sängen :)
Idag så åkte jag och mamma ut till stallet efter lunch, jag ,ockade och hon gjorde maten. Sen tog vi in Polly som inte alls ville komma till mig i hagen utan hon bara vände upp rumpan och gick iväg när jag kom. Men jag gick rättförbi henne och ställde mig och började gosa med Tulla och då blev hon så avundsjuk tillslut så då kom hon fram och körde iväg Tulla så jag skulle goas med henne och inte Tulla.
Så roliga dom kan va ibland dom små djuren ;)
Idag blev det hoppning inför Söndag så jag och Michelle byggde upp några små hinder medans mamma gick runt med Pollan.
Vi hoppade inte så högt utan meningen med idag var att det skulle kännas bra och att jag kunde öva mig på att inte "jaga" iväg henne utan vänta. Jojo kom även ner kikandes efter ett tag och hon hjälpte mig komma på en bana som jag hoppade sen i slutet :)
saknar fölisarna...


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0