:)

Som sagt så var jag och mamma och handlade i dag och sen efter det åkte vi hem och sen ut till Polly på en gång :)
Henne red jag bara lite lösgörande, inte så hårt alltså utan bara så hon skulle bli lite mjuk och få röra på sig :p
Men det blev lite bråttom på slutet för Hampus kom och skulle äta middag med oss så det blev lite stressigt men det löste sig ;)
Jag köpte ett nytt träns (eftersom mitt "hoppträns" är trasigt) och sen ett linne och en klänning :) Men jag hittade inte någon nosgrimma som jag tyckte om, eller jo det gjorde jag men den fanns bara i svart och jag ska ha brunt :( Och då tittade vi på både Travshoppen och Hööks....
Tränset blev jätte bra, bild kommer troligen imorgon :)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0