23;43

Polly var lite skum idag när jag skulle rida för hon ville inte alls göra som jag sa och hon dansade runt i ridhuset och gick i sidled och nästan lir små stegrade sig ibland, hon har aldrig gjort så förut men efter ett tag gav hon sig och resten av tiden som jag red gick hon jätte fint och brfa :) Undrar vad det flög i henne.... När jag var klar med Polly så tog jag ut Olle ur boxen och gjorde iordning henne inför ridturen ;) Jag red i ridhuset med henne också eftersom jag aldrig ridit henne innan så ville jag lära känna henne lite så då blev det ridhuset ;p Hon var helt annourlunda mot Polly men det är bara roligt för då tränar man andra delar av kroppen och det är ju så grymt nyttigt att rida olika hästar också :) Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! /Catti

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0