2011-04-18

Jahop för min del så har det vart lite dåligt med inlägg från min sida men min ursäkt är att mitt internet inte fungerat, men sen kom pappa hem igen och nu funkar det perfekt :)
Det som hänte är att jag och Polly börjat att öva på ett dressyrprogram inför våran första fälttävlan som är nu i helgen ;) Det går faktiskt jätte bra men programet har en lite konstig del när man ska rida lätt på stora mitt volten och låta tygeln glida ur handen så hästens form blir låg....
Mitt och Pollys problem där blir ju att försöka få henne att inte öka farten ;)
Bea&Lorden Annie&Wellington Jag&Polly Ebba&Scarlet (lag dressyr för ett bra tag sen, kanske 2år eller ngt sånt)
Igår red jag och Emma ner till vattnet med hästarna och lät dom doppa hovarna, guud va glada dom blev :D Polly ställde sig och började gräva så det skvätte vatten på mig, Emma och Akira xd Hon frustade hela tiden och såg allmänt väldigt lyckig ut :')
Idag ska vi åka och träna i mantorp på deras terängbana, taggad! Jag bloggar sen om hur det gick ;)

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0